Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag aan ons? Kijk dan eerst even in de veelgestelde vragen hieronder. Grote kans dat uw vraag en het antwoord daarop er al tussen staat.
Nadat u uw offertenummer of leningnummer en uw toegangscode heeft ingevuld, sturen wij u een e-mail. In deze e-mail staat een link om uw account te activeren. U moet binnen 15 minuten na ontvangst van de e-mail op de link klikken. Wacht u langer dan 15 minuten? Dan vervalt de link en moet u opnieuw een account aanmaken. De toegangscode is wel nog steeds geldig.
Als u op de link in de e-mail klikt die wij u gestuurd hebben toen u uw account aanmaakte, krijgt u de melding te zien op MijnHypotheekOnline dat de activatielink is verlopen. Hier krijgt u ook de mogelijkheid om via de knop 'Nieuwe bevestigingsmail versturen' een nieuwe link op te vragen. Deze sturen wij wederom per e-mail. U heeft dan weer 15 minuten om op deze link te klikken en daarmee uw account te activeren.
Op de inlogpagina van MijnHypotheekOnline staat een link 'Wachtwoord vergeten' (deze vindt u direct onder de knop 'Stuur SMS-code'). Als u daarop klikt, en vervolgens u uw e-mailadres invult, kunt kiezen of u uw wachtwoord via SMS of via e-mail wilt ontvangen.
Op de inlogpagina van MijnHypotheekOnline staat een link 'E-mailadres vergeten' (deze vindt u direct onder de knop 'Stuur SMS-code'). Als u daarop klikt, en vervolgens u uw leningnummer en uw geboortedatum invult, wordt er een SMS gestuurd met uw e-mailadres naar het mobiele telefoonnummer dat bij ons bekend is.
Voor een nieuwe toegangscode kunt u met ons contact opnemen. U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer 033-450 9118.
Als u ingelogd bent dan vindt u onderaan het scherm een link 'Feedback'. Hierin kunt u uw op- en aanmerkingen meegeven.
Als u ingelogd bent kunt u onder in het scherm de link naar de gebruikersvoorwaarden vinden. Hierin vertellen wij u wat u kunt verwachten van MijnHypotheekOnline en welke wijzigingen u zelf kunt doen.
Heeft u een nieuw telefoonnummer en is dit nog niet gewijzigd in MijnHypotheekOnline? Ga dan naar de inlogpagina en klik op ‘Telefoonnummer wijzigen?’. Na een controle van uw gegevens sturen wij u een link per e-mail. Via deze link komt u op de pagina waar u uw telefoonnummer kunt wijzigen. Nadat u uw telefoonnummer heeft gewijzigd, sturen wij u een bevestigingsbrief per post toe.